Radzionków
14 grudnia 2011 roku

Radzionków

dr Gabriel Tobor

Burmistrz

Niniejszym pismem potwierdzamy, iż Agencja Reklamowa FORMIND z siedzibą przy ulicy Kościuszki 6 w Katowicach zrealizowała w okresie od kwietnia do pażdziernika 2011 roku na rzecz Gminy Radzionków zadanie:  Zwiększenie dostępu do informacji turystycznej regionu poprzez realizację projektu „Na weekend do Radzionkowa - budowa systemu informacji turystycznej na terenie gminy Radzionków”. W ramach swoich działań agencja zrealizowała następujące zadania:

  • Stworzono spójną koncepcję kreatywną kampanii, layout graficzny, logotyp;
  • Tłumaczenie tekstów na język angielski i niemiecki;
  • Opracowano graficznie i merytorycznie ulotkę promocyjną - folder (9.000 sztuk);
  • Opracowano graficznie i merytorycznie przewodniki po mieście (1.000 sztuk);
  • Opracowano graficznie i merytorycznie mapy tematyczne wraz z opisem:

-        „Odpoczywaj w Radzionkowie” – 2.000 sztuk,

-        „Via sacra” – 2.000 sztuk,

-        „Via militaris” – 2.000 sztuk,

-        „Przydatne informacje” – 2.000 sztuk,

  • Dostarczono stojaki na ulotki (10 sztuk)
  • Zamontowano podświetlane gabloty przystankowe wraz z dostarczeniem mapy miasta (6 sztuk)
  • Wyprodukowano i dostarczono tablice informacyjne (11 sztuk)
  • Stworzono stronę www wraz z internetowym narzędziem (mapą interaktywną oraz aplikację na telefony komórkowe i urządzenia GPS) służące promocji zabytków o turystki
  • Wyprodukowano filmy wideo o atrakcjach turystycznych (50 sztuk)
  • Wykonano spacer wirtualny złożony ze sferycznych panoram (500 panoram)
  • Dostarczono i uruchomiono infokioski internetowe (6 sztuk)
  • Dostarczono i wdrożono system informacji turystycznej za pomocą urządzeń Bluetooth Marketing;
  • Dostarczono i zamontowano znaki turystyczne promujące atrakcje turystyczne;
  • Dostarczono i zamontowano tablice podświetlane promujące atrakcje turystyczne

Potwierdzamy, iż Agencja Formind działania wykonała profesjonalnie, z pełnym zaangażowaniem, prezentując ciekawe i oryginalne rozwiązania i koncepcje.

Umowa została zrealizowana należycie.

Wartość realizowanych działań: 388.818,35 zł‚ brutto.